- Załatwiłem sprawę w dwóch mailach do firmy, która mnie nękała nawet czterema połączeniami dziennie - opowiada Czytelnik (imię i nazwisko do wiadomości redakcji). -
Telefony dotyczyły fotowoltaiki, były też oferty zdrowotne leczenia kręgosłupa. Połączenia przychodziły falami. Jak się zaczynały, trwały do tygodnia, a potem przez jakiś czas była cisza.
Blokowanie połączeń było uciążliwe
- Na początku blokowałem numery, spod których do mnie dzwoniono - tłumaczy Czytelnik. - Z czasem skala była tak duża, że blokowanie stało się irytujące, bo połączenia pojawiały się wciąż z nowych numerów.
Uprzejmy robot
Za każdym razem w słuchawce był głos audiobota, który się przedstawiał z imienia i nazwiska. - W końcu gdzieś przeczytałem, że należy zapytać bota o administratora moich danych i skontaktować się z żądaniem usunięcia moich danych - mówi Czytelnik. - Tak trafiłem na firmę Euro Call Center. Wszedłem na ich stronę w zakładce: kontakt do IODO i napisałem wiadomość z żądaniem usunięcia moich danych.
Od tego czasu nasz Czytelnik ma spokój. Telefony ustały.
Czytaj również na naszym portalu
Zobacz rozmowę z botem Bart In Truck
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?