MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i...
fot. Fot. Alexander Grey/unsplash

Jak prowadzić lekcje, aby dzieci lubiły matematykę? Sprytne i sprawdzone metody i triki

Co wolisz?

Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i uzasadnienia swojego myślenia.

Nauczyciel pokazuje dwa obrazy przedstawiające: okrągłą i prostokątną pizzę i pyta uczniów: „Czy wolałbyś zjeść dwa plasterki z okrągłej pizzy o średnicy 12 cm, która została pokrojona na osiem kawałków, czy zjeść jeden plaster z pizzy o wymiarach 15 na 10 cm, który został pocięty na sześć kawałków? W tej rozmowie uczniowie muszą porównać wielkość obu kawałków i będą musieli uzasadnić swój wybór – mówi Danuta Sterna. - Jest to rodzaj pytania kluczowego, które polecane jest nauczycielom stosującym ocenianie kształtujące.

Zobacz również

Busko-Zdrój wzbogaci się o nową rzeźbę [FOTO]

Busko-Zdrój wzbogaci się o nową rzeźbę [FOTO]

W Radomiu powstała bawialnia i kawiarnia w jednym. Coś dla mam i pociech [FOTO]

W Radomiu powstała bawialnia i kawiarnia w jednym. Coś dla mam i pociech [FOTO]

Polecamy

Auta używane. Samochody, które często zmieniają właścicieli mogą mieć jakieś wady

Auta używane. Samochody, które często zmieniają właścicieli mogą mieć jakieś wady

Smakuje nieziemsko, dodaje energii i orzeźwia. Ta kawa to hit lata!

HIT DNIA
Smakuje nieziemsko, dodaje energii i orzeźwia. Ta kawa to hit lata!

Klęska na maturze z historii. Poziom rozszerzonych egzaminów przerasta maturzystów

Klęska na maturze z historii. Poziom rozszerzonych egzaminów przerasta maturzystów